Nä, som vanligt har jag ingen koll.

En massa andra bokbloggar där ute kommenterar Augustpriset betydligt noggrannare än vad jag gör och följer det som om de vore CNN. Jag å andra sidan, jag får Akademibokhandelns email ibland, och har sett vilka som blivit nominerade vilket på nåt sätt är ovanligt bra för att vara mig.

Jag har förstått att Comedy Queen är ganska bra, så den kanske man borde läsa? Eller? Annars borde jag nog läsa ”Vi kommer snart hem igen”, för den har av nån anledning passerat obemärkt förbi mig och verkar vara lika viktig som bra. Att jag missat den kan iofs bero på att jag varit djupt nere i ett visst fantastik-träsk ett tag…

Vuxen- och fackböckerna däremot, de får som vanligt vara. Så vuxen är jag inte, oavsett vad som står i passet.

 

2 reaktioner på ”Nä, som vanligt har jag ingen koll.

Lämna en kommentar